Biz, karşılaşabileceğiniz her zorlukta sizinle yan yana olmak için çalışıyoruz. Bunun için yaşayabileceğiniz herhangi sorunda bizimle iletişime geçmekten çekinmeyiniz.
Bilgilendirme ve Şikayetleriniz için;
Telefon:
Sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişiler Müşteri İletişim Merkezi (MİM)’ni
444 1 666 numaralı telefondan arayarak bilgilendirme/şikayet taleplerini iletebilirler.
Mektup:
Sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişiler
NN Hayat ve Emeklilik A.Ş.
Maslak Mah. Sümer Sok. Maslak Office Building No:4/92 34485 Sarıyer/İSTANBUL adresine posta yolu ile bilgilendirme/şikayet taleplerini iletebilirler. Bilgi Talep ve Şikayet Formu için lütfen
tıklayın.
E-posta:
Sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişiler e-posta adresimiz
info@nnhayatemeklilik.com.tr aracılığı ile taleplerini iletebilirler. Talep ve Şikayet Formu için lütfen
tıklayın.
Tüm talepler, taleplerin takip edildiği sisteme kaydedilmektedir.
Bilgilendirme/Şikayet talepleri ile ilgili işleyiş
-
Şikayete konu olan poliçe ile ilgili bilgiler, sigorta poliçesine ait tüm görüşme ve yazışmalar poliçe başlangıç tarihinden itibaren incelenir.
-
İhtiyaç halinde sigorta ettiren / sigortalı / sigorta poliçesine ait tüm kayıt ve belgeler (Poliçe örneği, postane çıktıları,kurye kayıtları gibi) incelenir ve elde edilen sonuçlar değerlendirilir.
-
Değerlendirme sonucu sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişilere 5 iş günü içinde hazırlanarak sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişilerin son yazışma adresi veya şikayet formunda tercih edeceği adrese posta veya tercih edeceği iletişim kanalı yoluyla gönderilir.
-
Değerlendirme sonucuna ait bilgi notu sisteme kaydedilerek gönderim yapılan belge arşivlenir.