Bilgilendirme ve Şikayetleriniz için;
Telefon:
Katılımcı / ödeyen kişiler, Müşteri İletişim Merkezi (MİM)’ni
444 1 666 numaralı telefondan arayarak bilgilendirme/şikayet taleplerini iletebilirler.
Mektup:
Katılımcı / ödeyen kişiler
NN Hayat ve Emeklilik A.Ş. Maslak Mah. Sümer Sok. Maslak Office Building No:4/92 34485 Sarıyer/İSTANBUL adresine posta yolu ile bilgilendirme/şikayet taleplerini iletebilirler. Bilgi Talep ve Şikayet Formu için lütfen
tıklayın.
E-posta:
Tüm talepler, taleplerin takip edildiği sisteme kaydedilmektedir.
Bilgilendirme/Şikayet talepleri ile ilgili işleyiş
- Şikayete konu olan sözleşme ile ilgili bilgiler, sözleşmeye ait tüm görüşme ve yazışmalar sözleşme başlangıç tarihinden itibaren incelenir.
- İhtiyaç halinde katılımcı / ödeyen sözleşmesine ait tüm kayıt ve belgeler (sözleşme örneği, postane çıktıları,kurye kayıtları gibi) incelenir ve elde edilen sonuçlar değerlendirilir.
- Değerlendirme sonucu katılımcı / ödeyen kişilere 5 iş günü içinde hazırlanarak katılımcı / ödeyen kişilerin şikayet formunda tercih edeceği iletişim kanalı yoluyla gönderilir.
- Değerlendirme sonucuna ait bilgi notu sisteme kaydedilerek gönderim yapılan belge arşivlenir.