Bireysel Emeklilik Bilgi Talep ve Şikayet

​​​​​​​​​​​​Bilgilendirme ve Şikayetleriniz için;

​Telefon:​

Katılımcı / ödeyen​ kişiler, Müşteri İletişim Merkezi (MİM)’ni 444 1 666 numaralı telefondan arayarak bilgilendirme/şikayet taleplerini iletebilirler. 

Mektup:

Katılımcı / ödeyen kişiler NN Hayat ve Emeklilik A.Ş. Maslak Mah. Sümer Sok. Maslak Office Building No:4/92 34485 Sarıyer​/İSTANBUL adresine posta yolu ile bilgilendirme/şikayet taleplerini iletebilirler. Bilgi Talep ve Şikayet Formu için lütfen tıklayın

E-posta​:

​Katılımcı / ödeyen kişiler  e-posta adresimiz ​ info@n​nhayatemeklilik.com.tr aracılığı ile taleplerini iletebilirler. Talep ve Şikayet Formu için lütfen tıklayın. ​

Tüm talepler, taleplerin takip edildiği sisteme kaydedilmektedir.

Bilgilendirme/Şikayet talepleri ile ilgili işleyiş

  • Şikayete konu olan sözleşme ile ilgili bilgiler, sözleşmeye ait tüm görüşme ve yazışmalar sözleşme başlangıç tarihinden itibaren incelenir.
  • İhtiyaç halinde katılımcı / ödeyen sözleşmesine ait tüm kayıt ve belgeler (sözleşme örneği, postane çıktıları,kurye kayıtları gibi) incelenir ve elde edilen sonuçlar değerlendirilir.
  • Değerlendirme sonucu katılımcı / ödeyen kişilere 5 iş günü içinde hazırlanarak katılımcı / ödeyen kişilerin şikayet formunda tercih edeceği iletişim kanalı yoluyla gönderilir.​​
  • ​Değerlendirme sonucuna ait bilgi notu sisteme kaydedilerek gönderim yapılan belge arşivlenir.
​​


Bize Ulaşın

Lütfen aramak istediğin acenteyi seç