Konut Yardım

81 ilde yılda 1'er kez ve 200 TL limitli olmak üzere ücretsiz çilingir, dâhili su ve elektrik tesisatı ile cam işleri hizmetleri

VIP pakette çilingir, dâhili su, elektrik tesisatı ve cam işleri hizmetleri yılda 1'er kez 200 TL limitli olarak ücretsiz sunulur.

  • Çilingir: Anahtarların çalınması, kaybedilmesi veya hırsızlık sonucu kilitlerin hasar görmesi ya da kilitlerin arızalanması sonucu konuta hiçbir giriş yolunun bulunmaması durumunda, anlaşmalı çilingir gönderilecektir.
  • Dâhili Su: Konut içindeki sıhhi tesisat, direkt konuta ait su vanasından başlayıp musluklara kadar ki kısmı kapsar.
  • Elektrik Tesisatı: Konut içindeki elektrik tesisatı, konuta ait elektrik sigortasından başlayıp elektrik anahtarına kadarki kısmı kapsar.
  • Cam İşleri: Konut'un dış cephesinde bulunan camların dış nedenlerden dolayı kırılma ya da çatlama sonucu hasar görmesi durumunda, gerekli tamir hizmetini yerine getirecek bir camcı gönderilecektir.

Konut yardım hakkında detaylı bilgi için tıklayın

Detaylı bilgi almak için tıkla

  • - Hizmetler Remo Assist tarafından sağlanır.

  • - Hizmetlerden sadece katılımcıların kendileri faydalanabilir.

  • - NN Hayat ve Emeklilik A.Ş., katılımcılara sunacağı hizmetlerin adedini, kapsamını veya tedarikçisini / tedarikçilerini değiştirme hakkını saklı tutar.

  • - Katılımcılara ücretsiz olarak sunulacak hizmetlerde hizmet maliyeti NN Hayat ve Emeklilik A.Ş. tarafından, indirimli olarak sunulacak hizmetlerde ise hizmet maliyeti katılımcı tarafından karşılanacaktır.

  • - Katılımcıların hizmetlerden yararlanabilmesi için Remo Assist'e ait 0850 480 9797 çağrı merkezi hattını aramaları ve ad-soyad ve müşteri numaralarını iletmeleri gerekmektedir.

  • - Katılımcının hizmetlerden yararlanabilmesi için NN Hayat ve Emeklilik A.Ş.'de yürürlükte en az 1 adet bireysel emeklilik sözleşmesinin veya İyi Yaşa Hayat Sigortası'nın olması gerekmektedir.

  • - Hizmetlerden; 01.02.2017 itibarıyla yürürlükte sözleşmesi/poliçesi olan mevcut katılımcıların yanı sıra 01.02.2017-31.12.2017 tarihleri arasında sözleşmesi/poliçesi yürürlüğe giren yeni katılımcılar da yararlanabilecektir. Hizmetler 31.01.2018 tarihine kadar sunulmaya devam edecektir.

  • - Katılımcıların hizmetleri hak etme durumları, her ayın ilk haftası kontrol edilecek ve gerekli güncellemeler yapılacaktır. Her katılımcı, ilgili ay itibarıyla hak kazandığı hizmetlerden 1 ay boyunca yararlanabilecektir.

  • - Hizmetler, NN Hayat ve Emeklilik A.Ş.'ye gelen aktarım ve şirket içi plan değişikliği durumlarında da geçerlidir.


Hesaplama Araçları

İyi Yaşa Hayat Sigortası Prim Hesaplama

Hesaplamaya Başla

Eğitimmatik

Hesaplamaya Başla

Bize Ulaş

Lütfen aramak istediğin acenteyi seç